مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-29سياسي

آیت الله تسخیری امتی از مردان و لشگری از لشگران حق و عدالت بود


آیت الله تسخیری علم و عمل را در کنار هم داشت و در کنار آن از ادب و فرهنگ بهره می برد، به زبان ملت ها آشنا و امتی از مردان و لشگری از لشگران حق و عدالت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده، رییس اداره مسلمانان قفقاز نیز در سخنرانی ویدئو کنفرانسی خود در وبینار بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های حضرت آیت الله تسخیری که امروز (سه شنبه هشتم مهرماه) در حوزه ریاست این سازمان برگزار شد، بیان کرد: درگذشت این عالم متفکر و بزرگ مسلمانان منطقه قفقاز و جمهوری آذربایجان را محزون ساخت.

وی ادامه داد: آیت الله تسخیری عمر گرانبهای خود را صرف وحدت بین مذاهب و ادیان کرد و ما هرگز این شخصیت را فراموش نمی کنیم.

آیت الله تسخیری صاحب تفکر و جهان بینی وسیع و افکار مترقی و انسانی بود و من در کنفرانس های بین المللی بارها شاهد احترام ایشان به شخصیت ها و روحانیون بودم.

شیخ الاسلام پاشازاده در پایان سخنانش، اظهار کرد: آیت الله تسخیری گفت وگوهای دینی را مفید و نتیجه بخش می دانست و در پیشرفت روابط فرهنگی، دینی و سیاسی ایران و جمهوری آذربایجان نقش مؤثری ایفا کرد.

در بخش دیگری از این مراسم جابر الجابری، قائم مقام وزارت فرهنگ، گردشگری و آثار تاریخی عراق گفت: آیت الله تسخیری با تلاش های خود سعی داشت جوانان را از انحراف و جریان های بیگانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله تسخیری امتی از مردان و لشگری از لشگران حق و عدالت بود

آیت الله تسخیری امتی از مردان و لشگری از لشگران حق و عدالت بود