مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-29سياسي

آیت الله تسخیری افراط و تفریط را نمی پذیرفت و طرفدار اعتدال بود


حجت الاسلام شهریاری در نشست بین المللی «بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری»گفت: آیت الله تسخیری افراط و تفریط را نمی پذیرفت و پیوسته همه را به اعتدال دعوت می کرد.

- حجت الاسلام شهریاری در نشست بین المللی بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری گفت: آیت الله تسخیری افراط و تفریط را نمی پذیرفت و پیوسته همه را به اعتدال دعوت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست بین المللی بررسی ابعاد شخصیتی و اندیشه های آیت الله تسخیری که روز سه شنبه هشتم مهرماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه آیت الله تسخیری در دفتر رهبر معظم انقلاب، مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی داعیه دار تقریب بود، گفت: از میان برداشتن اختلافات بین مذاهب اسلامی و جریانهای فکری، مذهبی و سیاسی هم و غم ایشان بود و کمتر جایی بود سخنرانی کند و از وحدت سخن به میان نیاورد.

وی افزود: آیت الله تسخیری از تعصب های قبیله ای و هر آنچه که صف وحدت و تقریب را برهم زند، بر حذر میداشت؛ به اهداف بزرگی که خداوند در زمینه عدل و مساوات و رفتن به سوی کمال برای انسان ترسیم کرده ایمان داشت و در این مسیر تلاش زیادی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله تسخیری افراط و تفریط را نمی پذیرفت و طرفدار اعتدال بود

آیت الله تسخیری افراط و تفریط را نمی پذیرفت و طرفدار اعتدال بود