مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-29فرهنگي

تجربه ایفای نقش آتش نشان در صحبتهای عبدالرضا اکبری


عبدالرضا اکبری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در رادیو نمایش از نقشش به عنوان آتش نشان در سریال «عملیات 125» و شجاعت آتش نشانان گفت.

- عبدالرضا اکبری، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، در رادیو نمایش از نقشش به عنوان آتش نشان در سریال عملیات 125 و شجاعت آتش نشانان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، اکبری در این زمینه عنوان کرد: آتشنشان یکی از نقش هایی بود که از کودکی به آن علاقه داشتم و وقتی ماشین های آتش نشانی از خیابان رد می شدند ما پشت سر آنها می دویدیم غافل از اینکه آنها به سراغ خطر و کمک می روند.

وی افزود: آن زمان، ما بیشتر جذب شکل و شمایل یک آتشنشان و فرم ماشین آنها می شدیم تا اینکه برای خود من موقعیتی پیش آمد تا در مجموعه و تشکیلات پی در پی و با کارگردان های متفاوت کار کنم و در فضای آتشنشان ها قرار بگیرم.

و عبدالرضا اکبری در پاسخ به این پرسش که روزی که این نقش به شما پیشنهاد شد چه حسی داشتید و چقدر سعی کردید که به واقعیت نزدیک شوید تا باورپذیر باشد؟ گفت: شغلی که آتش نشان ها دارند واقعا شغل سختی است و پذیرفتن آن نیز به مراتب سخت تر.

روزی که ما وارد ایستگاه های مختلف آتش نشانی شدیم از نزدیک شاهد بودیم که چقدر سخت گیری می شود تا اینکه یک نفر جذب این شغل بشود و باید از نظر روحی و جسمی آمادگی کامل را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه ایفای نقش آتش نشان در صحبتهای عبدالرضا اکبری

تجربه ایفای نقش آتش نشان در صحبتهای عبدالرضا اکبری