مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-29پزشكي

بستری 239 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر 239 بیمار حاد تنفسی در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 43 بیمار حاد تنفسی جدید در منطقه کاشان بستری شده اند، اظهار داشت: از این بین 41 بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو بیمار نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

وی با اشاره به اینکه حداقل سن این بیماران 20 و حداکثر سن آنها 94 سال است، ابراز داشت: در مجموع تاکنون 239 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند که از این مجموع 226 بیمار در بیمارستان شهید بهشتی و 13 نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه از مجموع کل بیماران بستری در منطقه کاشان 51 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد نیز 48 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بهشتی و سه نفر هم در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول شبانه روز گذشته یک مورد فوتی در منطقه کاشان رخ داده است، خاطرنشان کرد: این بیمار که یک خانم 44 ساله بود در بیمارستان شهید بهشتی بر اثر در منطقه کاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 239 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان

بستری 239 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان