مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:102020-09-29اجتماعي

پیش بینی بارش اولین باران پاییزی در نهبندان


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در نواحی جنوبی استان، افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در نهبندان از امروز تا امشب قابل پیش بینی است، - گفت: به لحاظ شرایط دمایی روند کاهش دما که از شب گذشته آغاز شده، امروز و فردا به طور محسوس ادامه می یابد.

جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مطابق با الگوی نقشه های پیش یابی، گاهی وزش باد و گرد و خاک در مناطق استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در نواحی جنوبی استان، افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در نهبندان از امروز تا امشب قابل پیش بینی است، افزود: به لحاظ شرایط دمایی روند کاهش دما که از شب گذشته آغاز شده، امروز و فردا به طور محسوس ادامه می یابد.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: پایان هفته شرایط جوی تا اوایل هفته نسبتا پایدار و یکنواخت پیش بینی می شود.

نخعی اظهار کرد: روند کاهش دمای هوا که از شب گذشته آغاز شده در امروز و امشب به ویژه در نیمه شرقی استان و شهرستان های سربیشه، قائنات، درمیان بخش مرکزی بیرجند ادامه داشته و وقوع سرما و یخبندان شبانه قابل پیش بینی است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته سردترین شهر سربیشه با دمای 3 درجه سانتی گراد بالای صفر و گرم ترین شهر بندان با 37 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است، یادآور شد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای مرکز استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش اولین باران پاییزی در نهبندان

پیش بینی بارش اولین باران پاییزی در نهبندان