مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-29اجتماعي

والدین حق محروم کردن فرزندان خود از آموزش را ندارند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در برنامه ریزی ها، خانواده ها را در انتخاب یکی از دو روش کلاس حضوری، استفاده از شبکه شاد و آموزش های تلویزیونی مخیر گذاشته ایم، - اما اولیا حق محروم کردن فرزندان خود را از آموزش ندارند.

رضوان حکیم زاده، امروز سه شنبه 8 مهر در ارتباط زنده با مدیران مدارس استان از طریق شبکه شاد اظهار کرد: امروز جهاد گران عرصه آموزش و پرورش تداوم بخش راه حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به دلیل شرایط حساس و پیچیده کرونا، بیش از پیش نیازمند هم اندیشی و هم فکری همه ارکان نظام مقدس تعلیم و تربیت؛ در سطوح مختلف هستیم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ازبیرجند به عنوان شهر تمدن، تاریخ و تربیت یاد کرد و ادامه داد: خراسان جنوبی استان پهناوری است که ارزشمندترین معادن آن، استعدادهای درخشان مردمانش است که مشاهیر و مفاخری چون دکتر غلامحسین شکوهی، پدر علم تعلیم و تربیت ایران زمین را در دامان خود پرورش داده و تحویل ایران اسلامی کرده است.

حکیم زاده با بیان اینکه ستارگان بهارستان علم و ادب ایران همیشه در آسمان علمی، هنری، ادبی، ورزشی و مذهبی این خطه خوش درخشیده اند، تصریح کرد: بازگشایی مدارس بر اساس رعایت پروتکل های سخت گیرانه بهداشتی در شرایط قرمز و ابلاغی از سوی وزارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین حق محروم کردن فرزندان خود از آموزش را ندارند

والدین حق محروم کردن فرزندان خود از آموزش را ندارند