مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-29سياسي

1500 شغل برای فرزندان شاهد در اردبیل ایجاد می شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایجاد زمینه اشتغال برای یک هزر و 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در اردبیل خبر داد.

- سعید اوحدی هشتم مهرماه در جلسه شورای اداری استان اردبیل با محوریت امضای تفاهمنامه تامیین زمین و ساخت مسکن، ساماندهی گلزارهای شهدا و تامین اشتغال برای ایثارگران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین زمینه اشتغال برای یک هزار و 500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در اردبیل فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه آرامش امروز را مرهون شهدا و خانواده هایی هستیم که بدون هیچ چشمداشتی جان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم بارگاه جانان کردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز وظیفه ماست تا با ایجاد آرامش در خانواده های بازماندگان این شهدا دین اصلی خود را به آنان ادا کنیم.

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه خدمت در مجموعه بنیاد شهید به فرموده امام راحل خدمت به نبی مکرم اسلام است، گفت: چه نعمتی بالاتر از اینکه ما در این مجموعه در خدمت کسانی باشیم که در سنگر و خط مقدم مبارزه با استکبار قرار گرفته حاضر نشدند وجبی از خاک ایران را به دست بیگانه بسپارند.

اوحدی با بیان اینکه در همه استان های کشور تفاهمنامه تامین زمین و ساخت مسکن برای خانواده های شهدا و ایثارگران امضا شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 شغل برای فرزندان شاهد در اردبیل ایجاد می شود

1500 شغل برای فرزندان شاهد در اردبیل ایجاد می شود