مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-29اجتماعي

بسته تشویقی آموزش و پرورش برای معلمان


معان آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش صرف نظر از شرایط، این است که همه دانش آموزان باید برنامه آموزشی داشته باشند و مدیران مدارس و مسئولان مناطق موظف به پیگیری هستند که هیچ دانش آموزی به دلیل عدم دسترسی به زیرساخت‌های فناوری از جریان آموزش بازنماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده ظهر امروز سه شنبه هشتم مهر ماه در حاشیه افتتاح مدرسه پویا در دبستان دخترانه علامه حلی بیرجند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقبال دانش آموزان از کلاس های حضوری در استان ها و مناطق روستایی، عشایری و شهرهایی که جمعیت کمتری داشته اند، پرشور و چشمگیر بوده است.

وی با بیان این که در مناطق شهری؛ در حال جمع‌بندی آمار نهایی استقبال دانش‌آموزان هستیم تا بتوانیم در پایان ماه مهر ارزیابی دقیق تری داشته باشیم، تصریح کرد: معلم مسئول یادگیری تک تک دانش آموزان بوده و باید نقشه یادگیری را برای دانش آموزان تهیه و ترسیم کند.

معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برنامه وزارت آموزش و پرورش صرف نظر از شرایط این است که همه دانش‌آموزان باید برنامه آموزشی داشته باشند.

وی افزود: مدیران مدارس و مسئولان مناطق موظف به پیگیری هستند که هیچ دانش‌آموزی به دلیل عدم دسترسی به زیرساخت‌های فناوری از جریان آموزش بازنماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تشویقی آموزش و پرورش برای معلمان

بسته تشویقی آموزش و پرورش برای معلمان