مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-29سياسي

کشور ایران دچار بحران مدیریت آب است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: ایران دچار کمبود آب یا خشکسالی نیست بلکه در واقع دچار بحران مدیریت منابع آبی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با برخی مسئولان شهرستان با اشاره به بارندگی های دو سال اخیر کاشان اظهار داشت: متأسفانه از این فرصت خوب نتوانستیم استفاده بهینه کنیم و بخش زیادی از آب باران از دست رفت.

وی با بیان اینکه باید از این نعمت خدادادی برای تقویت سفره های زیرزمینی آب استفاده می شد، ابراز داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که تأمین منابع آبی در بازه های زمانی 10، 20 و 50 ساله پیش بینی شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در کشور به جای بحران آب، بحران مدیریت آب داریم، تصریح کرد: با وجودی که در منطقه گرم و خشک قرار داریم اگر از منابع آبی خود خوب و مدیریت شده استفاده کنیم می توانیم بسیاری از بحران ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره با اینکه در کاشان خوشبختانه صنایع کم آب بر وجود دارد، بیان داشت: با وجود این باید از پساب تولید شده از این واحدها حداکثر استفاده را کرد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه پیش از این طرح های خوبی در حوزه آب در زمان دولت های قبلی به بهره برداری رسید، یادآور شد: متأسفانه در حال حاضر کمبود اعتبارات در بسیاری از بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور ایران دچار بحران مدیریت آب است

کشور ایران دچار بحران مدیریت آب است