مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-29سياسي

مونسان: اعتبارات ایجاد زیرساخت در گردشگری تقویت شود


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر میراث فرهنگی بر ضرورت تقویت اعتبارات ایجاد زیرساخت گردشگری و حمایت از ایجاد بازارچه های صنایع دستی در این کمیسیون تأکید کرد.

- حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به حضور علی اصغر مونسان در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،گفت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره بودجه وزارتخانه متبوع خود نقطه نظراتی را مطرح کرد و اظهارداشت که این وزارتخانه کمترین بودجه را دارد، چرا که تازه تأسیس شده است.

وی بیان کرد: مونسان در این جلسه تأکید کرد که بیشترین کارهای این وزارتخانه مشارکتی است و به صورت مردمی و با کمک بخش خصوصی انجام می شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: طبق گفته وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سهم ما در گردشگری به نُرم های جهانی نزدیک می شود و در حال حاضر سهم 6.

8 درصد از جی دی پی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم داریم که نُرم جهانی 10 درصد است.

میرتاج الدینی با اشاره به پیشنهادات مونسان که در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح شد، گفت: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه تأکید کرد بخش گردشگری در برنامه های عمرانی کشور محور قرار گیرد و همچنین اعتبارات ایجاد زیرساخت در گردشگری تقویت شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان: اعتبارات ایجاد زیرساخت در گردشگری تقویت شود

مونسان: اعتبارات ایجاد زیرساخت در گردشگری تقویت شود