مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-29اجتماعي

برپایی 4 غرفه اورژانس پیش بیمارستانی در نمایشگاه دفاع مقدس


مدیر غرفه های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه از برپایی 4 غرفه اورژانس پیش بیمارستانی در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس خبر داد.

- علیرضا کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا قبل از رسیدن اورژانس خانواده یا افراد گذری در سانحه بر بالین مصدومین حضور دارند، اظهار کرد: همیشه بحث آموزش خدمات پیش بیمارستانی برای عموم مردم در اولویت کار ما بوده خصوصاً بخش آموزشی CPR که سعی شده عموم مردم را با تجهیزاتی که درک دارند از جمله انواع ماسک ها، کپسول ها، تروماها و… آموزش بدهیم.

وی هدف از آموزش عمومی را خدمات صحیح و به موقع به بیماران و سانحه دیدگان حوادث عنوان کرد و افزود: به درخواست ارگان ها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات، بهزیستی و … پذیرش آموزش کمک های پیش بیمارستانی بین سنین مختلف داریم.

مدیر غرفه های اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: آموزش در هفته دفاع مقدس بین سنین مختلف 8 الی 12 ساعته انجام و به متقاضیان گواهی آموزش معتبر ارائه می شود تا در مواقع لزوم با اورژانس همکاری داشته باشند.

کهریزی با اشاره به اینکه امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستم از ورودی شهرستان کنگاور موکب و پایگاه بزنیم، گفت: برنامه ها را در چهار غرفه نمایشگاه به عموم ارائه دادیم که یک غرفه مخصوص ارائه خدمات آموزش اربعین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 4 غرفه اورژانس پیش بیمارستانی در نمایشگاه دفاع مقدس

برپایی 4 غرفه اورژانس پیش بیمارستانی در نمایشگاه دفاع مقدس