مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-29سياسي

ایستادگی ملت عراق دربرابر داعش محصول درایت آیت الله سیستانی است


ایستادگی و اتفاق مردم عراق در برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی «داعش» محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی است.

- فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ایستادگی و اتفاق مردم عراق در برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی داعش محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، با اشاره به تحولات سال های اخیر منطقه در عرصه رویارویی با تروریسم تکفیری و شکست فتنه داعش به ویژه در کشور عراق، گفت: نقش مرجعیت عالی عراق به عنوان کانون، محور و پیشران اصلی وحدت و بسیج کنندگی ملت عراق برای حفظ استقلال و دفاع از امنیت و استقرار آن در این کشور ، سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و برای همیشه در تاریخ منطقه ماندگار و الهام بخش خواهد بود .

وی مقاومت، ایستادگی و اتفاق مردم عراق و تولیدقدرت بومی و مردمی با حضور آحاد اقوام،طوائف و قبایل این کشور برابر فتنه و توطئه امریکایی- صهیونیستی و سعودی داعش را محصول درایت، هوشمندی و نقش آفرینی محوری حضرت آیت الله سیستانی توصیف و ایشان را نماد افتخار و اقتدار مرجعیت در این کشور دانست و تصریح کرد: نقش آفرینی های معظم له در حمایت و پشتیبانی مستمر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی ملت عراق دربرابر داعش محصول درایت آیت الله سیستانی است

ایستادگی ملت عراق دربرابر داعش محصول درایت آیت الله سیستانی است