مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-29سياسي

جزییات اخذ مالیات از خانه های خالی


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از نیمه دی ماه در کل کشور ساکن و غیر آن باید خانه های خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سید احسان خاندوزی در یک برنامه تلویزیونی به موضوع چگونگی اخذ مالیات از خانه‌های خالی اشاره کرده و گفت: با فرض این که اواسط مهرماه طرح مجلس از سوی شورای نگهبان تایید شود، قانون سه ماه مهلت برای تدوین جزییات ثبت نام مردم در سامانه ملی املاک و اسکان به اضافه تکمیل سامانه و اینکه اختلالی ایجاد نکند در نظر گرفته است که تا اواسط دی ماه خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه 2 ماه مهلت برای خود اظهاری مردم پیش بینی شده است، تصریح کرد: طبق قانون مصوب مجلس مالیات به خانه خالی شهرهای بالای صدها هزار نفر محدود می‌شود اما به جهت اینکه املاک و اسکان باید در همه کشور شناسایی شود که چه کسانی مالک هستند، ورود اطلاعات از نیمه دی‌ماه تا آخر اسفند به طول می‌انجامد.

وی ادامه داد: همه ساکنان شهرها و مردم روستاها از مالک و مستاجر و غیر آن باید کد پستی مکان و کد ملی سرپرست و افراد ذیل خانوار را تعریف کنند و بگویند سکونتگاه اصلی و فرعی کدام است.

به گفته این نماینده مجلس، از منظر قانون غیر از سکونتگاه اصلی و فرعی در شهر دوم، اگر مکان دیگری به یک خانوار منتسب بود باید با ارائه اسنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اخذ مالیات از خانه های خالی

جزییات اخذ مالیات از خانه های خالی