مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-29سياسي

رونمایی سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری


سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز (سه شنبه) با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور رونمایی شد.

- سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری صبح امروز (سه شنبه) با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رضوانی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری و دبیر نظام پیشنهادهای این صندوق امروز (سه شنبه) در جریان رونمایی از سامانه نظام پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ویژگی های این سامانه گفت: نخستین ویژگی این سامانه زیر پوشش قرار دادن تمامی ذینفعان کلیدی و تحت وب بودن آن است به این معنی که با حذف رویکرد داخل سازمانی، علاوه بر کارکنان صندوق بازنشستگی، تمامی کارکنان هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه آن ها در هر سطح، بازنشستگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق و سایر ذینفعان نیز می توانند پیشنهاد خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه از امروز در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

ir و در قسمت ارتباط با ذینفعان فعال شده است، گفت: برای کارکنان صندوق و هلدینگ ها و شرکت های تابعه بر اساس کد ملی پروفایلی تعریف شده است که می توانند بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری

رونمایی سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادهای صندوق بازنشستگی کشوری