مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-29فناوري

طراحی جدید محققان / هوش مصنوعی ای که می تواند بنویسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، اوایل سال میلادی که محققان از نرم افزار جدید تولید زبان مبتنی بر هوش مصنوعی خود با نام GPT-3 رونمایی کردند، - محققان هوش مصنوعی ای را با نام GPT-3 طراحی کرده اند که همانند انسان می تواند بنویسد، اما بحث اینجاست که چنین سیستمی که قادر به نوشتن است، قدرت تفکر ندارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، اوایل سال میلادی که محققان از نرم افزار جدید تولید زبان مبتنی بر هوش مصنوعی خود با نام GPT-3 رونمایی کردند، توجه بسیاری به دلیل قابلیت این نرم افزار در تولید عبارت هایی جلب شد که دقیقا شبیه به نوشته های انسان است.

برخی می گویند که این برنامه چیزی شبیه به هوش مصنوعی عمومی یا AGI است که توانایی درک یا اجرای هر کاری را دارد که انسان می تواند انجام دهد.

ناگفته نماند که این نرم افزار توسط شرکت اپن ای آی (OpenAI) نوشته شده که متعلق به ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، است.

زبان و اندیشه اگرچه به طور واضح یکی نیستند، اما به شدت با هم رابطه نزدیک دارند.

برخی از مردم معتقدند که زبان آخرین نشانه تفکر است.

اما از نظر مهندسان و محققان، زبان می تواند بدون وجود روح زنده نیز به راحتی تولید شود! تنها چیزی که لازم است یک پایگاه دادده از زبانی است که توسط انسان تولید شده و یک برنامه کامپیوتری مبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی جدید محققان / هوش مصنوعی ای که می تواند بنویسد

طراحی جدید محققان / هوش مصنوعی ای که می تواند بنویسد