مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-29پزشكي

ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در برابر سیلاب های احتمالی


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از تدوین پروتکل نظارت چهار وجهی بهداشت محیط خبر داد و بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در برابر سیلاب های احتمالی در فصل سرد سال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد جنیدی، رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، اظهار کرد: در مدتی که با ویروس کرونا درگیر هستیم، دانشگاه های علوم پزشکی به ویژه در حوزه نظارت ها و کنترل های بهداشت محیط و حرفه ای در اماکن عمومی و صنایع و کارگاه ها، خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه در کشور بیش از 7 هزار بازرس بهداشت محیط داریم، افزود: با توجه به اینکه با تعداد کم بازرسین بهداشت محیط در دانشگاه ها مواجهیم و از طرفی، حجم، وسعت عملیات و پیچیدگی کار آنها از روستا تا شهر، از بیمارستان تا آرامستان و از مراکز عمومی تا مراکز خصوصی، زیاد است، یک پروتکل نظارت 4 وجهی تهیه کردیم و براساس آن مردم نیز می توانند از طریق کدهای اصناف نظارت هایشان را اعلام کنند.

نظارت توسط سازمان های متولی اصناف وجه بعدی بوده و وجه سوم نیز نظارت توسط بسیج اصناف و اتحادیه ها است، وجه چهارم نظارت نیز توسط وزارت بهداشت و دانشگاه ها در سطح عالی، انجام خواهد شد.

لزوم تشدید نظارت ها بر واحدهای تولیدی و صنعتی وی خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بیان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در برابر سیلاب های احتمالی

ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در برابر سیلاب های احتمالی