مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-29پزشكي

گروه های واجد شرایط دریافت واکسن آنفلوآنزا


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که براساس دستورالعمل کمیته عملی وزارت بهداشت، گروه های واجد شرایط برای دریافت واکسن آنفلوآنزا در مرحله نخست توزیع این واکسن، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که براساس دستورالعمل کمیته عملی وزارت بهداشت، گروه های واجد شرایط برای دریافت واکسن آنفلوآنزا در مرحله نخست توزیع این واکسن، مشخص شده است.

دکتر عبدالرسول همتی سه شنبه 8 مهر به خبرنگاران گفت: مادران بارداری که دارای نمایه توده بدنی بالای 30 یا بیماری زمینه ای بوده و تحت پوشش مراقبت های بهداشتی هستند، مبتلایان به بیماری های تالاسمی، بیماران پیوند اعضا و بیماران تحت دیالیز در فاز نخست دریافت واکسن آنفولانزا تعریف شده اند.

همتی خاطرنشان کرد: سالمندان ساکن در خانه های سالمندان، کودکان ساکن در شیرخوارگاه های بهزیستی و تیم های بهداشتی و درمانی که به صورت مستقیم با بیماران کرونا در ارتباط هستند نیز جزو گروه های نخست دریافت واکسن آنفلوآنزا هستند.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه در مرحله نخست، واکسن آنفلوآنزا تنها برای همین گروه ها تلقیح خواهد شد، از مردم خواست که از مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی، داروخانه ها یا دیگر مراکز زیرمجموعه دانشگاه برای دریافت واکسن خودداری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های واجد شرایط دریافت واکسن آنفلوآنزا

گروه های واجد شرایط دریافت واکسن آنفلوآنزا