مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29سياسي

فرایند کمک به کشاورزان خسارت دیده هنوز مشخص نیست


نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس با تأکید بر حمایت از کشاورزان خسارت دیده ای که از بارش های غیرفصلی در گیلان دچار آسیب شدند، گفت: اگرچه دولت و معاون رییس جمهور در خصوص اختصاص بودجه به کشاورزان خسارت دیده گیلانی دستوراتی داده اما چگونگی فرایند کمک به .

- محمدرضا احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دغدغه شالی کاران استان گیلان در خصوص خرید تضمینی برنج و پیگیری خسارت شالی کارانی که با بارش باران دچار آسیب شدند، اظهار کرد: دولت می تواند با خرید تضمینی برنج دغدغه کشاورزان برنج کار را کاهش داده و خاطر آنان را آسوده کند.

وی با تأکید بر حمایت از کشاورزان خسارت دیده ای که از بارش های غیر فصلی در گیلان دچار آسیب شدند، گفت: اگرچه دولت و معاون رییس جمهور در خصوص اختصاص بودجه به کشاورزان خسارت دیده گیلانی دستوراتی داده اما چگونگی فرایند کمک به کشاورزان هنوز مشخص نشده و ما به عنوان نمایندگان مردم به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنج کاران گیلانی، صنفی برای پیگیری مطالبات خود ندارند، تصریح کرد: تشکیل صنف برنج کاران یکی از موضوعاتی است که می تواند در پیگیری مطالبات آنان مؤثر باشد، اگرچه درگذشته تعاونی وجود داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف، در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند کمک به کشاورزان خسارت دیده هنوز مشخص نیست

فرایند کمک به کشاورزان خسارت دیده هنوز مشخص نیست