مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29اقتصادي

پرداخت 700 هزار دلاری ترامپ به ایوانکا بابت مشاوره فرضی !


روزنامه نیویورک تایمز آمریکا طی یک تحقیق و بررسی فاش ساخت، دونالد ترامپ یک بار ظاهرا به دختر بزرگش ایوانکا مبلغ 747 هزار و 622 دلار به عنوان هزینه مشاوره پول پرداخته و بعدا این هزینه را از اسناد مالیاتی خود حذف کرده است.

- پرداخت 700 هزار دلاری ترامپ به ایوانکا بابت "مشاوره فرضی"! روزنامه نیویورک تایمز آمریکا طی یک تحقیق و بررسی فاش ساخت، دونالد ترامپ یک بار ظاهرا به دختر بزرگش ایوانکا مبلغ 747 هزار و 622 دلار به عنوان "هزینه مشاوره" پول پرداخته و بعدا این هزینه را از اسناد مالیاتی خود حذف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد، این رقم به طور خاص بخشی از حدود 26 میلیون دلار هزینه مشاوره توضیح داده نشده ای بوده که دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از اسناد مالیاتی خود از 2010 تا 2018 از قلم انداخته است.

تحقیقات این رسانه درباره جزییات دو دهه مالیات پرداختی از سوی ترامپ مشخص کرد که او کارآفرینی با سطح موفقیت بسیار کمتری نسبت به تصویری است که از خودش به مردم آمریکا ارائه کرده است.

نیویورک تایمز فهمیده ترامپ در سالی که به ریاست جمهوری رسیده و همینطور در اولین سال ریاست جمهوری خود تنها 750 دلار مالیات بر درآمد فدرال پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 700 هزار دلاری ترامپ به ایوانکا بابت مشاوره فرضی !

پرداخت 700 هزار دلاری ترامپ به ایوانکا بابت مشاوره فرضی !