مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-29دانش

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد


مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از ظرفیت لازم برای ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی برخوردار است.

- مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد ایسنا/ایلام مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از ظرفیت لازم برای ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی برخوردار است.

دکتر محمود رضا دلاور پس از بازدید از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، با حضور در ایسنا، با تقدیر از فعالیت های انجام گرفته در این مرکز ، اظهار کرد: این مرکز پتانسیل های خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم شاهد ارائه مجوز برای پذیرش دانشجوی عراقی در این مرکز باشیم.

وی با اشاره به ارائه رشته های پرطرفداری مانند تعمیر تجهیزات پزشکی در این مرکز، تصریح کرد: برای تداوم پذیرش دانشجو در این رشته در حال رایزنی و تعامل با وزارت بهداشت هستیم تا با هماهنگی لازم مجوز لازم را برای این رشته بگیریم.

مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: معاونت آموزشی دانشگاه در حال رایزنی برای تقویت این رشته به عنوان خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد