مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-29سياسي

روحانی به ترامپ گرا داد! / به مستاجران گرفتار هم آدرس کاخ سفید را بدهیم؟


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دادن آدرس کاخ سفید و محل زندگی رییس جمهور آمریکا، آخرین آدرسی است که گویا به ذهن رییس جمهور ما رسید! آقای روحانی از ملت خواستند به سخنان منتقدانی که بی انصافی می کنند و بر آن هستند تا دولت را بد نام کنند گوش ندهند، - روحانی به ترامپ گرا داد! / به مستاجران گرفتار هم آدرس کاخ سفید را بدهیم؟ استاد اقتصاد گفت: مدیران دولتی برای همین مجلس هم برنامه ریخته اند تا این نمایندگان را هم فاسد یا منفعل کنند.

اگر مجلسی، انقلابی باشد نباید گروکشی کند که فلان مجلس قبلاً ماشین خارجی گرفته ما دنا پلاس نگیریم؟! چطور به این نمایندگان دل ببندیم که رییس جمهور بی خیال را مواخذه کنند؟ گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دادن آدرس کاخ سفید و محل زندگی رییس جمهور آمریکا، آخرین آدرسی است که گویا به ذهن رییس جمهور ما رسید! آقای روحانی از ملت خواستند به سخنان منتقدانی که بی انصافی می کنند و بر آن هستند تا دولت را بد نام کنند گوش ندهند، بلکه لعن و نفرین خود را نثار کاخ سفید نشینان کنند.

شاید آقای رییس جمهور خیال کند اینگونه بار مسوولیت را از دوش دولت خود برداشته است، اما مردم نه به وعده گشایش های دولت روی خوش نشان می دهند نه به آدرس دادن آقای روحانی برای انداختن مشکلات اقتصادی به گردن دیگران، چرا که با چشم سر، با شکم گرسنه و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی به ترامپ گرا داد! / به مستاجران گرفتار هم آدرس کاخ سفید را بدهیم؟

روحانی به ترامپ گرا داد! / به مستاجران گرفتار هم آدرس کاخ سفید را بدهیم؟