مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29سياسي

15 یادمان دفاع مقدس به عنوان آثار ملی دفاع مقدس ثبت شده است


دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در حال حاضر در تعداد زیادی از یادمان هایمان در استان های مختلف به دلیل عدم ورود زائران، مشغول کارهای زیرساختی هستیم.

- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در حال حاضر در تعداد زیادی از یادمان هایمان در استان های مختلف به دلیل عدم ورود زائران، مشغول کارهای زیرساختی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نادر ادیبی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: در این هفته برای ارائه دستاوردها به جوانان کشورمان، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در تهران و همچنین نمایشگاه هایی را در استان ها برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری داشته ایم، 15 یادمان دفاع مقدس به عنوان آثار ملی دفاع مقدس ثبت شده است.

در حال حاضر در تعداد بسیاری از یادمان هایمان در استان های مختلف به دلیل حضور نداشتن زائران، مشغول کارهای زیرساختی هستیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور درباره اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور، توضیح داد: با توجه به اینکه خود را مکلف به اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا می دانیم، در همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 یادمان دفاع مقدس به عنوان آثار ملی دفاع مقدس ثبت شده است

15 یادمان دفاع مقدس به عنوان آثار ملی دفاع مقدس ثبت شده است