مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29سياسي

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان استفاده کنیم.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان استفاده کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان و جمعی از فعالان صنعت گردشگری این استان ضمن گرامیداشت هفته گردشگری افزود: سیر و سیاحت از اهمیت و جایگاه ویژه ای در آیات و روایات برخوردار است و قرآن مجید به کرات به این موضوع اشاره دارد.

وی اظهار کرد: بسیاری از کشورهای دنیا برای جذب گردشگران به دنبال ایجاد جاذبه هستند در حالیکه کشور ایران یکی از قدیمی ترین تمدن های دنیا است و می تواند گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: خوشبختانه استان کرمان دارای تنوع اقلیمی متنوع، بناهای تاریخی و محوطه های باستانی فراوان و آداب و رسوم مختلف است که نشان دهنده قدمت بالای این استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرنان به مولفه های اصلی توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: معرفی و تبلیغات ظرفیت های گردشگری، ایجاد امنیت و ارائه خدمات مناسب به گردشگران از جمله مولفه های توسعه صنعت گردشگری است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان