مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29اقتصادي

400 ساختمان تهران در خطر حریق/ بازار تهران وضعیت امن و ایمن ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تهران، اسماعیل نجار رییس ستاد مدیریت بحران کشور صبح امروز در حاشیه مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران، اظهار کرد: سالانه 170هزار حریق در کشور رخ می دهد که اطفاء و مدیریت آن ها به عهده آتش نشانان است و در حال حاضر آمادگی آتش نشانان و امکانات و تجهیزاتی که برای آتش نشانان فراهم شده در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: در سال های اخیر پایگاه های آتش نشانی در تهران افزایش و ارتقاء پیدا کرده است و زمان رسیدن به حریق کوتاه شده است.

معاون وزیر کشور با اشاره به نقش مردم در مدیریت بحران ها ادامه داد: در حادثه پلاسکو که با شهادت 16 آتش نشان فداکار ما همراه شد، بسیاری از انرژی آتش نشانان صَرف دور کردن مردم از صحنه حادثه می شد و باید پرسید آیا مردم عزیز ایران و تهران به مسائل ایمنی توجه دارند یا منتظر این هستند که حادثه ای پیش بیاید و صرفاً آتش نشانان حریق را با کمترین هزینه اطفاء کنند؟ نجار اضافه کرد: آیا منازل مسکونی در تهران به یک کپسول آتش نشانی ساده مجهز هستند و اگر حریق کوچکی در منزل ایجاد شد، آیا مردم آموزش دیده اند که آن آتش را اطفاء کنند؟ وی با تأکید بر لزوم آموزش مردم برای شرایط بحرانی عنوان کرد: همه اعضای خانواده باید یک آتش نشان باشند و رسانه های ما باید بتوانند رسالت آموزش مردم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 ساختمان تهران در خطر حریق/ بازار تهران وضعیت امن و ایمن ندارد

400 ساختمان تهران در خطر حریق/ بازار تهران وضعیت امن و ایمن ندارد