مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29ورزشي

جامعه ورزش در زمینه ایثار و شهادت پیشرو خواهد بود


معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت:در وزارت ورزش راهیان نور به صورت متمرکز و غیر متمرکز نجام می شود چراکه اعتقاد داریم می توان با همین روحیه دوران دفاع مقدس در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید احمدی با حضور در نمایشگاه اقتدار چهل با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در تاریخ کشور بارها این گونه تهاجمات انجام شده و قطعه ای از خاک ایران جدا شده، اما در طول هشت سال دفاع مقدس به رغم ناجوانمردانه ترین حملات، جوانان کشورمان با از خود گذشتگی اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور تصرف شود و همواره باید خود را مرهوم این رشادت ها بدانیم.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان افزود: از جمله موضوعاتی که جای کار بسیار دارد حماسه دفاع مقدس بوده و وظیفه تمامی بخش های مرتبط آن است که در موضوع حماسه و دفاع فعالیت چشم گیری داشته باشند و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج دهند.

وی ادامه داد : در وزارت ورزش راهیان نور به صورت متمرکز و غیر متمرکز نجام می شود چراکه اعتقاد داریم می توان با همین روحیه دوران دفاع مقدس در جهت رفع مشکلات مردم قدم برداشت و با به کار گیری تشکل ها و هیأت های ورزشی حضور موثر داشته باشیم تا مشکلات مردم حل شود و اردوهای راهیان نور حرکتی بسیار بزرگ، وزین و ماندگار است که در کشور ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ورزش در زمینه ایثار و شهادت پیشرو خواهد بود

جامعه ورزش در زمینه ایثار و شهادت پیشرو خواهد بود