مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29سياسي

میرمحمدی: آقایان به جای حمایت از کادر درمان به توییت زدن اکتفا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلیل میرمحمدی میبدی با حضور در برنامه بی قاب بی نقاب ، عملکرد کادر درمان کشور را با وجود بی مهری های دولت بسیار درخشان توصیف کرد و گفت: - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: ای کاش دولت و در راس آن ها آقای روحانی به جای توییت زدن به صورت واقعی و جدی از کادر درمان حمایت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جلیل میرمحمدی میبدی با حضور در برنامه بی قاب بی نقاب ، عملکرد کادر درمان کشور را با وجود بی مهری های دولت بسیار درخشان توصیف کرد و گفت: ای کاش دولت و در راس آن رییس جمهور نگاه خود را تغییر می داد و به جای توییت زدن، حمایت ویژه تر از وزارت بهداشت داشت.

وی به موضوع برداشت از صندوق توسعه ملی برای درمان کشور اشاره کرد و گفت: با وجود آن که تا امروز رهبری اجازه برداشت یک میلیارد یورو را صادر کرده اند، اما نه تنها کمتر از 50 درصد آن پرداخت شده است، بلکه همین مقدار هم تنها به وزارت بهداشت تخصیص نیافته است و سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه بیکاری و .

نیز در لیست دریافتی ها بوده اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، طرح تحول سلامت را در بهبود زیرساخت های بهداشت موثر دانست و عنوان کرد: گرچه خدمات پیش از اجرای این طرح نیز برای ارتقای سطح بیمارستان ها قابل توجه است، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدی: آقایان به جای حمایت از کادر درمان به توییت زدن اکتفا کردند

میرمحمدی: آقایان به جای حمایت از کادر درمان به توییت زدن اکتفا کردند