مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-29اجتماعي

شهرداری آماده ترویج سفر مسئولانه و رونق گردشگری است


شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به ضرورت رونق صنعت گردشگری می گوید: شهرداری آماده هر نوع کمک و همکاری برای رونق صنعت گردشگری به خصوص فرهنگ سازی «گردشگری و سفر مسئولانه» است.

- ایسنا/یزد شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به ضرورت رونق صنعت گردشگری می گوید: شهرداری آماده هر نوع کمک و همکاری برای رونق صنعت گردشگری به خصوص فرهنگ سازی گردشگری و سفر مسئولانه است.

جمال الدین عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت رونق گردشگری و انجام اقداماتی برای نجات این صنعت از رکود فعلی، اظهار می کند: متاسفانه گردشگری همچنان دچار بحرانی جدی است و من معتقد هستم که باید برای آنچه امروز با عنوان سفر مسئولانه مطرح می‎شود، برنامه ریزی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل و پروتکل های سفر مسئولانه در یزد با در نظر گرفتن مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، تصریح می کند: باید با تدوین چنین دستور‎العملی برای تبلیغات، کنترل مسافران و سایر موارد مربوطه با رعایت پروتکل های بهداشتی و مشروط به مصوبات ستاد کرونا اقدام شود.

این مسئول با تاکید بر این که نباید با تعلل در این رابطه رکود صنعت گردشگری را تداوم بخشید، می گوید: آب جاری هم در صورت ماندگار شدن بیش از حد، دچار گندیدگی می‎شود و خاصیت خود را از دست می دهد لذا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری آماده ترویج سفر مسئولانه و رونق گردشگری است

شهرداری آماده ترویج سفر مسئولانه و رونق گردشگری است