مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-29اقتصادي

ربیعی: هیچ دولتی در ایران و جهان نمی تواند ادعا کند بدون نقص است


هیچ دولتی نه در ایران و نه در هیچ کشوری وجود نداشته و نخواهد داشت که بتواند ادعا کند همه وظایف خود را بی نقص انجام داده است.

هیچ قوه ای هم نمی تواند چنین ادعایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت که مردم اگر می خواهند بخاطر مشکلات کسی را لعن و نفرین کنند، آدرس آن کاخ سفید است .

عده ای به خاطر منافع باندی و جناحی درمورد مشکلات کشور به مردم آدرس غلط ندهند هر چند که درست است باید واشنگتن دی سی را نفرین کرد اما در عین حال نمایندگان مجلس معتقدند شخص آقای روحانی  با تصمیات غلطی چون انتصاب وزاری ناکارآمد مانند آخوندی و نعمت زاده و شیوه ناصحیح اجرای تصمیماتی چون افزایش قیمت بنزین در نابسامانی اقتصادی و سیاسی کشور سهیم هستند و شاهد آن قیمت لجام گسیخته ارز و کالا و خودرو هست که بدون هیچگونه نظارتی و بدون داشتن برنامه توسط دولت هر ساعت با یک قیمت افزایشی اجناس به مردم فروخته می شود لذا به نظر می رسد دولت هم در حد خود در بوجود آمدن مشکلات سهیم است لذا با توجه به اینکه آقای روحانی با شعار درآمد سرشار روی کارامد به نظر شما خود آقای روحانی در بوجود آمدن این مشکلات چقدر سهیم بوده اند؟ ربیعی در پاسخ گفت: بیان رییس جمهور ناظر به کسانی است که انگار ما در شرایط عادی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: هیچ دولتی در ایران و جهان نمی تواند ادعا کند بدون نقص است

ربیعی: هیچ دولتی در ایران و جهان نمی تواند ادعا کند بدون نقص است