مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-29سياسي

نقش موثر مطالعه در کاهش بازگشت زندانیان به زندان ها


جلسه معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد با مسئولان فرهنگی سازمان زندان های کشور برگزار شد و وی بر نقش موثر مطالعه در کاهش بازگشت زندانیان به زندان ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مسئولان فرهنگی سازمان زندان های کشور با تاکید بر انجام اقدامات فرهنگی برای اصلاح رفتار زندانیان و بزهکاران گفت: تجهیز کتابخانه‎های زندان ها گام موثری برای اصلاح زندانیان است و در میان زندانیان افرادی هستند که پیشینه کتابخوانی دارند و به دلیل ناآشنایی و ندانم‎کاری به زندان افتاده‎اند.

وی ادامه داد: تجهیز کتابخانه‎های سازمان ها و نهادها یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در طول این سال ها نیز زندان‎های کشور به صورت مجزا یا از طریق سازمان زندان‎ها اقدام به ارسال درخواست‎ برای تجهیز کتابخانه‎‏ها کرده اند که در اسرع وقت حمایت‎های لازم صورت گرفته است.

جوادی با اشاره به برگزاری جام باشگاه‎های کتابخوانی در زندان‎ها گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در چند سال گذشته انجام شده برگزاری جام باشگاه‎های کتابخوانی برای مددجویان است.

با این اقدام کتابخوانی به صورت هدفمندتر در زندان‎ها انجام شده است که می‎تواند توسعه بیشتری پیدا کند و بازخوردهای بهتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر مطالعه در کاهش بازگشت زندانیان به زندان ها

نقش موثر مطالعه در کاهش بازگشت زندانیان به زندان ها