مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-29سياسي

مردم سوق قربانی بی تدبیری مسؤولان/آقای استاندار!از مردم عذرخواهی کنید


امام جمعه سوق با انتقاد از وضعیت جاده سوق و حوادث مرگبار در این جاده خطاب به استاندار نوشت« بارها به خاطر مصلحت حرف نزدیم ولی تا کی بخاطر مصلحت سنجی داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پی وقوع یک فقره تصادف شب گذشته در جاده سوق که منجر به جان باختن پنج نفر شد امام جمعه سوق با انتقاد شدید از متولیان و دست اندرکاران این پروژه خواستار عذرخواهی از مردم و پاسخگویی در برابر کمکاری آنها شد.

در متن ارسالی حجت الاسلام مهدی کیانی اصل به دفتر خبرگزاری فارس آمده است: دولتی که شعارش تدبیر و امید بود هیچ تدبیری از این دولت ندیدیم بلکه بی تدبیری در این دولت موج میزند و قطعا دولتمردان بی تدبیر مسئولان بی تدبیر را در راس امور استان ها قرار می دهند انتظاری از کسانی که خود تدبیر ندارند و بخواهند مسئولان با تدبیر انتخاب کنند انتظار بیهوده ای است چرا که از کوزه همان تراود که در اوست.

اف بر مسئولانی که توان انجام کار را ندارند و مسؤولیت می گیرند و اف بر دولتمردانی که کسانی که توانایی انجام کار را ندارند و صرفا به خاطر جناح، فامیل بودن بر مسند امور کشور می گمارند.

جاده سوق که انسان های بیگناه زیادی فقط به خاطر بی تدبیری مسئولان و سهل انگاری آنان در این جاده جان خود را از دست دادند به جاده خون معروف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سوق قربانی بی تدبیری مسؤولان/آقای استاندار!از مردم عذرخواهی کنید

مردم سوق قربانی بی تدبیری مسؤولان/آقای استاندار!از مردم عذرخواهی کنید