مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-29پزشكي

بیماران قلبی - عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید-19 را در کشور دارا هستند، گفت: 50 حدود  درصد از بستری شدگان کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، - سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید-19 را در کشور دارا هستند، گفت: 50 حدود  درصد از بستری شدگان کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، دارای حداقل یک بیماری مزمن بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: همانطور که می دانیم وجود بیماری های زمینه ای سبب تشدید علائم بیماری کووید-19 در مبتلایان می شود.

50 حدود درصد از بستری شدگان بیماری کووید-19 در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور، دارای حداقل یک بیماری مزمن بوده اند.

وی افزود: تعداد موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه در این گروه از بیماران بیش از سایرین است و این گروه در معرض خطر بیشتر مرگ و میر ناشی از کرونا قرار دارند.

حال در میان مبتلایان به بیماری های زمینه ای، مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید-19 را در کشور دارا هستند.

لاری ادامه داد: بنابراین با توجه به همه گیری ویروس کرونا در کشورمان، رعایت جدی تر و دقیق تر پروتکل های بهداشتی از سوی افراد مبتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران قلبی - عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور

بیماران قلبی - عروقی بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور