مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29سياسي

مشکلات مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران رفع می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:امروز دو تفاهم نامه در رابطه با مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران و شهدا استان اردبیل امروز امضا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید اوحدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار کرد: مشکل مسکن و اشتغال از مشکلات جدی خانواده شهدا و ایثارگران در کشور می باشد که در این رابطه دو تفاهم نامه برای حل مشکل این افراد در استان اردبیل امضا می شود.

وی افزود: باید در حوزه مسکن ایثارگران یک حرکت و جهش جهادی رخ دهد و این مشکلات فقط در پایتخت حل نمی شود و بلکه باید در استان ها حضور پیدا کرد تا مشکلات به شکل میدانی بررسی و حل شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: زیبنده نیست پس از گذشت 40 سال از آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگران و خانواده این عزیزان از بابت مسکن در مضیقه باشند.

اوحدی بیان داشت: اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به بالا در دستور کار است و در حوزه درمانی اقدامات مناسبی اتفاق افتاده است که امیدواریم از هفته آینده، مسائل و مشکلات ایثارگران در حوزه درمان و بیمه حل شود.

واکسن آنفلوآنزا در منزل ایثارگران تزریق خواهد شد معاون رییس جمهور اظهار داشت: واکسن آنفلوآنزا برای والدین بالای 60 سال شهدا، همسر و فرزندان شهدا و نیز جانبازان بالای 25 درصد در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران رفع می شود

مشکلات مسکن و اشتغال خانواده ایثارگران رفع می شود