مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29اقتصادي

صادرات 376 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا


مدیرکل گمرک شهرستان آستارا از صادرات 376 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 220 میلیون دلار طی 6 ماه گذشته از مرز زمینی این شهرستان خبر داد.

- رسول امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به صادرات 376 هزار تن کالای غیرنفتی به ارزش 220 میلیون دلار از مرز زمینی این شهرستان طی 6 ماه گذشته اظهار کرد: این مقدار کالا اعم از محصولات کشاورزی، البسه و صنایع دستی به کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان صادرشده است.

وی با اشاره به واردات 136 هزار تن کالا به ارزش 95 میلیون دلار از مبدأ گمرک این شهرستان بیان کرد: مواد شیمیایی، چوب ، آهن آلات، ماشین آلات و لوازم برقی از جمله کالاهای واردشده از طریق کشورهای فدراسیون روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان به کشور هستند.

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با اشاره به صادرات 301 تن کالای غیرنفتی به ارزش یک میلیون و 203 هزار دلار در قالب تجارت چمدانی گفت: عمده کالای صادرات چمدانی از گمرک شهرستان آستارا به جمهوری آذربایجان بوده که این کالاها شامل مواد غذایی، محصولات کشاورزی و مواد پلاستیکی هستند.

امیدی ترانزیت خارجی ورودی را 75 هزار تن به ارزش 241 میلیون دلار دانست و افزود: فرآورده های نفتی، پنبه، الیاف مصنوعی، شمش آهن، مس، پشم شیشه و ورق آهن عمده کالاهای ترانزیت شده از کشورهای آذربایجان، روسیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 376 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا

صادرات 376 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز آستارا