مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29ورزشي

مجمع انتخاب رییس هیأت تیراندازی با کمان خراسان رضوی برگزار شد


محمدابراهیم امینی به مدت 4سال به عنوان رییس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجمع انتخاب رییس هیأت تیراندازی با کمان خراسان رضوی با حضور15عضو از15عضو مجمع انتخابی این هیأت برگزار شد.

محمدابراهیم امینی، الهه رجایی، وحیدغفوری، محمدقارونی، مجید دبیریان، فریده میرزایی و امیرکفاش کاندیداهای این مجمع بودند که الهه رجایی، وحید غفوری و امیر کفاش پیش از آغاز رای گیری به نفع محمد قارونی انصراف دادند.

در پایان این جلسه پس از رأی گیری از اعضای مجمع انتخابی محمدابراهیم امینی توانست با کسب 8 رای از مجموع 15رای ماخوذه به مدت 4 سال ریاست هیأت تیراندازی با کمان خراسان رضوی را برعهده گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این جلسه اظهار کرد: رشته تیراندازی با کمان برای ما بسیار حائز اهمیت است با برنامه ریزی و تامین امکانات می توانیم این رشته را به جایگاه های والا برسانیم متاسفانه در سال های اخیر آنطور که باید در این رشته کار نشده است.

فرزاد فتاحی با بیان اینکه خیلی از رشته ها بعد از تیروکمان آمدند اما از زیرساخت های بیشتری برخوردارند، ادامه داد: در یکی دوسال گذشته به خاطر کمبود بودجه نتوانستیم شرایط را فراهم کنیم اگر برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع انتخاب رییس هیأت تیراندازی با کمان خراسان رضوی برگزار شد

مجمع انتخاب رییس هیأت تیراندازی با کمان خراسان رضوی برگزار شد