مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29ورزشي

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 114 دانشجو و دانش آموز نخبه استان


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 114 دانشجو و دانش آموز نخبه بی بضاعت تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 114 دانشجو و دانش آموز نخبه بی بضاعت تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه 90 نفر از نخبگان مددجوی شناسایی شده این نهاد دانش آموز و 24 نفر دانشجو هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در بخش های علمی،تحصیلی، ورزشی ،فرهنگی، قرآنی و ثبت اختراع شناسایی و تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض در اختیار نخبگان مددجو قرار می گیرد، اظهار کرد: اعطای تسهیلات بانکی، کمک های بلاعوض، پرداخت های تشویقی از جمله خدماتی است که کمیته امداد اعطا می کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و توجه ویژه به جوان مؤمن و انقلابی افزود: این نهاد در تلاش است تا با استفاده از ظرفیت های نیکوکاران حمایت های تحصیلی ویژه ای را از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت ترتیب دهد.

وی از دانش آموزان و دانشجویان نخبه تحت حمایت این نهاد به عنوان ظرفیتی در آبادانی کشور نام برد و گفت: حمایت از این افراد به عنوان یک اولویت در دستورکار این نهاد قرار دارد به طوری که سالیانه شهریه دانشجویان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 114 دانشجو و دانش آموز نخبه استان

حمایت کمیته امداد خراسان شمالی از 114 دانشجو و دانش آموز نخبه استان