مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-29اجتماعي

16 هزار دانش آموز کم شنوا داریم


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: آموزش و پرورش استثنایی 16 هزار دانش آموز دارای مشکل کم شنوایی در بیش از 20 هزار مدرسه پذیرا، 100 مدرسه مخصوص ناشنوا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد حسینی رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست خبری مجازی به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی ناشنوایان و نهم مهرماه روز جهانی ناشنوایان بیان کرد: معتقدیم جامعه جهانی باید به سمت جامعه دوستدار انسان حرکت کند که این جامعه، جامعه دوستدار کودک، کتاب و انسان های با نیاز ویژه است و این زمانی محقق می شود که جامعه فراگیر و بدون محدودیت شکل گیرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استثنایی 16 هزار دانش آموز دارای مشکل کم شنوایی در بیش از 20 هزار مدرسه پذیرا، 100 مدرسه مخصوص ناشنوا داریم.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تمام دوره ها آموزش و پرورش با آسیب شنوایی را داریم و بسیاری از مردم نمی دانند که حداقل 2-3 دوره بیشتر از آموزش و پرورش عادی تعلیم و تربیت بر عهده داریم، این آموزش و پرورش به آموزش و پرورش توانبخشی می پردازیم، در شرایط عادی پیش دبستانی اختیاری است اما در آموزش و پرورش استثنایی این دوره اجباری و از بدو تولد است.

در حال تکمیل…


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار دانش آموز کم شنوا داریم

16 هزار دانش آموز کم شنوا داریم