مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-29سياسي

خدمت به مردم مهم ترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اختصاص و مدیریت منابع و کاهش هزینه های اجرایی با تامین نیروی انسانی و تجهیزات از نتایج و اهداف سپاه در همکاری با نهادها و دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اختصاص و مدیریت منابع و کاهش هزینه های اجرایی با تامین نیروی انسانی و تجهیزات از نتایج و اهداف سپاه در همکاری با نهادها و دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (8 مهرماه) در دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، به نقش مدیران بسیجی در تحقق جهش تولید اشاره و اظهار کرد: مدیران بسیجی در همه نهادها و دستگاه های اجرایی استان همواره پای کار بوده و در راستای اعتلای نظام و انقلاب تلاش کرده اند.

وی با اشاره به همکاری همه جانبه سپاه با نهادها و دستگاه های اجرایی، افزود: سپاه و بسیج کمک کار مجموعه های ادارات بوده و هم سو با آن ها حرکت می کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه فعالیت های سپاه موازی کاری نیست و سپاه در مواقع نیاز به صورت جهادی وارد عمل شده و خدمات رسانی می کند، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم مهم ترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

خدمت به مردم مهم ترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است