مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-29سياسي

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد، ظرفیت شناسی و توانمدسازی مددجویان تحت حمایت، - مدیرکل کمیته امداد استان تهران، در دیدار با امام جمعه و بخشدار لواسانات، از کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند در قالب شور عاطفه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی، با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد، ظرفیت شناسی و توانمدسازی مددجویان تحت حمایت، گفت: کمیته امداد به جای رفع مقطعی نیاز های مددجویان به ظرفیت شناسی و توانمندسازی آن ها بر اساس استعدادهایشان پرداخته که این امر در دراز مدت باعث خودکفایی جامعه هدف تحت حمایت خواهد شد.

وی بر استفاده از ظرفیت های شهر لواسانات تأکید کرد و افزود: چنین جلساتی با هدف به خدمت رسانی بهتر برای خودکفایی و خوداتکایی خانوار های تحت حمایت برگزار می شود و امیدوارم از ظرفیت های این شهر برای گره گشایی از مشکلات و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد، استفاده کنیم.

پرپنچی در ادامه به سبد کالا و بسته های تحصیلی توزیع شده میان خانواده های تحت حمایت این نهاد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد، اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از 145 هزار سبد کالا در قالب طرح احسان حسینی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند

کمک 8 میلیاردی خیرین به دانش آموزان نیازمند