مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-29سياسي

امضاء تفاهم نامه ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی


تفاهم نامه ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، تفاهم نامه ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی ظهر امروز 7 مهرماه با حضور سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز، مهندس حق لطفی مدیرغمال شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به امضاء رسید.

سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با تاکید بر اینکه  باید به ایثارگران توجه ویژه شده گفت: ایثارگران سرمایه های معنوی و اجتماعی کشور هستند و خدمت به این عزیزان در راستای جبران گوشه ای از ایثارگری های ایثارگران است.

وی مسکن و اشتغال را دو مشکل بزرگ ایثارگران دانست و تصریح کرد: خوشبختانه این تفاهم نامه از یکی از مهمترین تفاهم نامه های بنیاد برای تامین مسکن ایثارگران است و به منظور استیفای حقوق جامعه ایثارگری استان و تأمین مسکن این عزیزان صورت می گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز افزود: امیدواریم با این تفاهمنامه گام های بلندی را در تکریم ایثارگران و رضایتمندی این عزیزان برداریم و با عمل به وظایف خود در مسیری که شهدا ترسیم نموده اند حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضاء تفاهم نامه ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی

امضاء تفاهم نامه ساخت 600 واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی