مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-29سياسي

ترویج مسایل دینی با روش های جدید از رسالت علما در جامعه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: جامعه باید امروز بیشتر با مسایل دینی که رسالت بزرگ علما و بزرگان حوزه دین است آشنا شوند و در این راستا باید از روش های جدید استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر 00000000000000000000000000000000000000000000 به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان در جلسه هم اندیشی شورای اندیشه ورز ستایشگران کردستان، اظهار کرد: تشکیل هیأت اندیشه ورز با حضور پیشکسوتان که بتوانند جامعه مداحی را برای کاهش آسیب های مداحی و هدایت به سمت فضیلت ها پیش ببرند، لازم است.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات اندیشه ورز می تواند الگو و سرمشقی برای جامعه مداحی در استان کردستان باشد، افزود: جامعه باید امروز بیشتر با مسائل دینی که رسالت بزرگ علما و بزرگان حوزه دین است آشنا شوند تا شناخت هرچه بیشتر دین را در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام حاتمیان ضمن بهره مندی از روش های نوین ترویج آموزه های دینی، یادآور شد: جامعه مداحی باید صداقت، دینداری، همدردی با مردم و خوبی ها و ارزش ها را برای مردم تبیین و تبلیغ کند و هیأت های اندیشه ورز می توانند در این مسیر موفق باشند.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان تشکل های دینی و پیرغلامان استان نیز حضور داشتند و مباحث مختلفی در خصوص وضعیت فعالیت های مداحان استان کردستان مورد بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مسایل دینی با روش های جدید از رسالت علما در جامعه است

ترویج مسایل دینی با روش های جدید از رسالت علما در جامعه است