مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-29سياسي

طرح اشتغال فرزندان شاهد به مجلس ارائه شده است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان از سوی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده است.

- سعید اوحدی هشتم مهر ماه در سفر به اردبیل و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: مشکل جامعه ایثارگران باید در درون استان ها و به صورت حضوری مرتفع شود و بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا هر هفته در یک استان حاضر شده و نسبت به بررسی مسائل و مشکلات این قشر اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن فرزندان شاهد و جانبازان بالای 70 درصد باید تامین شود، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستقل و با همراهی کمیسیون ایثارگران مجلس به قوه مقننه ارائه شده و در هفته آینده بررسی آن در مجلس آغاز می شود.

ور از حل مشکل درمان ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان خبر داد و بیان کرد: با دستور مستقیم رییس سازمان برنامه و بودجه تمامی بدهی های بیمه ای پرداخت شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

تزریق واکسن آنفلوآنرا در منازل ایثارگران انجام می شود معاون رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونایی موجود در کشور افزود: طبق تفاهمنامه با وزارت بهداشت و درمان امسال تزریق واکسن آنفلوآنرا در منازل انجام شده و نیازی به مراجعه این قشر به مراکز درمانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اشتغال فرزندان شاهد به مجلس ارائه شده است

طرح اشتغال فرزندان شاهد به مجلس ارائه شده است