مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-29دانش

دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام پتانسیل پذیرش دانشجوی عراقی را دارد


مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: پتانسیل های لازم برای پذیرش دانشجوی عراقی در مراکز علمی کاربردی ایلام وجود دارد که امیدواریم با ارئه طرح ها شاهد تحقق این مهم باشیم.

- مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی و کاربردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام پتانسیل پذیرش دانشجوی عراقی را دارد ایسنا/ایلام مدیرکل هماهنگی های علمی و آموزشی بین المللی دانشگاه علمی و کاربردی گفت: پتانسیل های لازم برای پذیرش دانشجوی عراقی در مراکز علمی کاربردی ایلام وجود دارد که امیدواریم با ارئه طرح ها شاهد تحقق این مهم باشیم.

دکتر محمودرضا دلاور در نشست با رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و مدیران مراکز علمی کاربردی ایلام، اظهار کرد: در اسناد بالادستی و در برنامه توسعه مصوب شده که 30 درصد از دانشجویان کشور مهارتی باشند اما در حال حاضر 13 تا 15 درصد دانشجویان ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه فاصله زیادی با اهداف برنامه داریم ، تصریح کرد: علاوه بر این حوزه بین الملل ، پذیرش 70 هزار دانشجوی خارجی نیز در برنامه مشخص شده است که در حالی که قبل از کرونا آمار موجود به حدود 40 هزار نفر رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام پتانسیل پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام پتانسیل پذیرش دانشجوی عراقی را دارد