مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-29ورزشي

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت مغرور نشدند/ انرژی هواداران به ما کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: - بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران مان انرژی مثبت می گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین پرسپولیس هادی نوروزی را تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد.

امیدوارم فردا بتوانیم او را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم و در این شکی نیست ولی فکر می کنم وجه تمایز ما با سایر تیم ها دلگرمی است که هواداران مان به ما می دهند.

می دانید در عالم هستی انرژی مثبت و منفی وجود دارد که روی تک تک افراد تاثیرگذار است و ما از هواداران مان انرژی مثبت می گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می کند.

امیدوارم مقابل پاختاکور اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد و برای رسیدن به فینال آسیا تلاش کنیم.

عالیشاه درباره اینکه پاختاکور یک تیم هجومی است و پرسپولیس هم ثابت کرده که یک تیم قدرتمند است، عنوان کرد: مهمترین عاملی که باعث شده در 5 سال گذشته نتیجه بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت مغرور نشدند/ انرژی هواداران به ما کمک می کند

عالیشاه: بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت مغرور نشدند/ انرژی هواداران به ما کمک می کند