مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29بين الملل

افزایش مخالفت ها در جنبش النهضه تونس با کاندیداتوری مجدد راشد الغنوشی


رییس فراکسیون جنبش النهضه در پارلمان تونس از افزایش مخالفت ها با کاندید شدن مجدد راشد الغنوشی برای ریاست این جنبش خبر داد.

- رییس فراکسیون جنبش النهضه در پارلمان تونس از افزایش مخالفت ها با کاندید شدن مجدد راشد الغنوشی برای ریاست این جنبش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الشرق الاوسط، با اعلام حمایت نورالدین البحیری، رییس فراکسیون جنبش النهضه در پارلمان تونس از ابقای راشد الغنوشی در رأس این حزب و کاندید شدن وی برای این منصب طی یازدهمین کنفرانس حزب النهضه که انتظار می رود اواخر سال جاری میلادی برگزار شود، مجددا صداهای مخالف و انتقاد از عملکرد و درخواست برای برکناری وی و همچنین لزوم پایبندی به فصل 31 اساسنامه جنبش النهضه که از کاندیداتوری بیش از دو دور ممانعت می کند، افزایش یافته است.

این موضع گیری البحیری به دنبال درز یافتن اخبار از داخل جنبش النهضه صورت گرفت که بر افزایش تعداد کسانی که خواستار برکناری راشد الغنوشی و مخالفان اصلاح فصل 31 اساسنامه برای کاندید شدن دور سوم هستند، تاکید دارد.

البحیری خاطرنشان کرد، این تعداد از مخالفان با این ایده، به مثابه نیمی از نمایندگان جنبش النهضه در پارلمان یعنی معادل 26 نماینده از مجموع 52 نماینده پارلمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مخالفت ها در جنبش النهضه تونس با کاندیداتوری مجدد راشد الغنوشی

افزایش مخالفت ها در جنبش النهضه تونس با کاندیداتوری مجدد راشد الغنوشی