مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29بين الملل

کندوکاو در دلایل موج های مرگبار پناهندگی به اروپا


در میان اخبار سوزناک و حوادث ناگوار همه گیری کرونا و مرگ و فقر ناشی از آن، سیل بی سابقه مهاجرین پناهنده به اروپا با حوادث مرگباری که در رسانه‌ها نقل می‌شود، مزید بر علت شده است، به گونه‌ای که پژوهشگران امروزه به دنبال یافتن رابطه میان بحران‌ها و تشدید موج مهاجرت‌های مرگبار به اروپا برآمدند.

در میان فجایعی که در اردوگاه‌های آتش گرفته پناهندگان در جزیره‌های کشور یونان، تعداد زیادی از هموطنان ما در این آتش و بحران گرفتار شده اند که بدون کمک رها و به فراموشی سپرده شده اند و تحقیقات و مطالعات علمی گویا قصد دارند شرایط این هموطنان را نادیده بگیرند تا راه حل‌های علمی و به دور از سیاست بازی‌ها نیز برای محنت آنان پیدا نشود.

حتی زمانی که مدتی پیش آقای عیسی کلانتری، ریاست سازمان محیط زیست کشور اعلام کرده است که موج گرمایش و کم آبی در کشور مسبب مهاجرت میلیون‌ها از مردم ایران به سمت اروپا خواهد بود، گوش شنوایی پیدا نکرد.

شگفتا که این هشدار آقای کلانتری پژواکی در بین محققین کشور‌های دیگر پیدا کند، ولی در میان اندیشمندان و پژوهشگران هموطن، کوچک‌ترین واکنش امیدوار کننده‌ای نیابد! شاید عادت کردیم بحران‌ها را ابتدا تجربه کنیم و سپس برای لختی به خود آییم و پس از این که کار‌های عمدتاً نمایشی را به پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوکاو در دلایل موج های مرگبار پناهندگی به اروپا

کندوکاو در دلایل موج های مرگبار پناهندگی به اروپا