مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-29بين الملل

واکسن کووید-19 را نخواهم زد


ایلان ماسک بنیانگذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس گفته است که او و خانواده اش حتی زمانی که واکسن کروناویروس در دسترس همه قرار گیرد، آن را نخواهند زد.

- "ایلان ماسک" بنیانگذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس گفته است که او و خانواده اش حتی زمانی که واکسن کروناویروس در دسترس همه قرار گیرد، آن را نخواهند زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بیزینس اینسایدر، ایلان ماسک در یک قسمت از پادکست Sway که توسط کارا سوییشر خبرنگار نیویورک تایمز منتشر شد، درباره احساس خود در مورد کروناویروس صحبت کرد.

سوییشر طی مکالمه از مدیرعامل شرکت تسلا سوال کرد که آیا او یا خانواده اش واکسن کووید-19 را بعد از در دسترس قرار گرفتن، دریافت می کنند یا خیر که ماسک در پاسخ گفت که چنین کاری نخواهد کرد زیرا او و هیچ یک از فرزندانش در معرض خطر ابتلا به کووید-19 نیستند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد ماسک و خانواده اش کمتر در معرض این ویروس بسیار مسری هستند، ویروسی که تاکنون جان بیش از 200 هزار آمریکایی را در هر سنی گرفته است.

سوییشر همچنین از وی درباره قرنطینه پرسید چرا که ماسک اوایل سال جاری درباره قرنطینه اظهار نظر کرده و گفته بود که با قرنطینه مخالف است و تاثیری ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کووید-19 را نخواهم زد

واکسن کووید-19 را نخواهم زد