مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-29بين الملل

کیت های آزمایش کرونا در 15 تا 30 دقیقه


کیت های آزمایش کووید19 که نتیجه را ظرف 15 تا 30 دقیقه اعلام می کند، قرار است به زودی در آمریکا و بسیاری از کشورهای فقیر جهان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، در حالی که شمار قربانیان کرونا در جهان از مرز یک میلیون نفر گذشته است، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که 120 میلیون کیت تست 5 دلاری، به شرط تأمین اعتبار در اختیار کشورهای در حال توسعه و فقیر قرار خواهد گرفت.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیز روز گذشته- دوشنبه- اعلام کرد که 150 میلیون کیت کرونا در آمریکا توزیع می شود.

سازمان جهانی بهداشت جهانی اعلام کرد که طرح 600 میلیون دلاری خود برای راه اندازی بسته های تشخیص سریع در 133 کشور در شش ماه آینده، به کشورهای کم درآمد و متوسط ​​امکان می دهد تا در این زمینه شکاف موجود با جهان ثروتمند را کاهش دهند.

کار با این کیت ها بسیار سریع تر، ارزان تر و آسان تر از آزمایش پی سی آر است، اما با این حال حساسیت آنها کمتر بوده و احتمال خطا و اعلام منفی های کاذب در آنها وجود دارد.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در یک نشست مطبوعاتی مجازی گفت: این طرح امکان گسترش آزمایش ها را فراهم می کند، به ویژه در مناطقی که صعب العبور بوده و از امکانات آزمایشگاهی یا کارکنان بهداشتی کافی برای انجام آزمایش های پی سی آر برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیت های آزمایش کرونا در 15 تا 30 دقیقه

کیت های آزمایش کرونا در 15 تا 30 دقیقه