مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-29پزشكي

در هیاهوی کرونا از علائم سکته قلبی غافل نشوید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید علیپور پارسا فوق تخصص آنژیو و آنژیوپلاستی، شعار امسال را use heart to beat heart اعلام و اظهار کرد: از صمیم قلب خود برای سلامت قلب در جهت پیشگیری از وقوع بیماری های قلبی به عنوان یک فرد از جامعه و انجام خدمت مناسب برای .

- عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت روز جهانی قلب، بیماری های قلبی و عروقی را شایع ترین عامل مرگ و میر در سراسر دنیا دانست و گفت: در این همه گیری کووید19 نیز همچنان باید نسبت به علائم این بیماری هوشیار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید علیپور پارسا فوق تخصص آنژیو و آنژیوپلاستی، شعار امسال را use heart to beat heart اعلام و اظهار کرد: از صمیم قلب خود برای سلامت قلب در جهت پیشگیری از وقوع بیماری های قلبی به عنوان یک فرد از جامعه و انجام خدمت مناسب برای بیماران قلبی به عنوان یک پزشک باید تلاش کنیم.

وی بیماری های قلبی را شایع ترین علت مرگ و میر در سراسر دنیا دانست و افزود: بر همین اساس در هر شرایطی باید در صدد کاهش عوامل بیماری های قلبی بود و نسبت به عوامل شناخته شده زمینه ساز این بیماری، مثل فشار خون بالا، چربی خون بالا، مصرف دخانیات، زمینه ارثی و دیابت حساسیت به خرج داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیاهوی کرونا از علائم سکته قلبی غافل نشوید

در هیاهوی کرونا از علائم سکته قلبی غافل نشوید