مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29سياسي

رییس جمهور: روابط ایران و اسپانیا بدون تأثیرپذیری از تحریم های آمریکا تعمیق یابد


روحانی ابراز امیدواری کرد با اراده ای که در مقامهای ارشد ایران و اسپانیا وجود دارد، روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریمهای های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام امروز هنگام دریافت استوارنامه ابراهیم بن احمد بن محمد المعینی سفیر جدید عمان در تهران نیز گفت: روابط ایران و عمان بر پایه حسن همجواری، صمیمیت و برادری، باید به روند رو به توسعه خود بویژه در حوزه اقتصادی ادامه دهد.

رییس جمهور همچنین با اشاره به نقش مهم همکاری های بانکی و مالی در توسعه روابط اقتصادی مشترک ، ابراز امیدواری کرد که روابط اقتصادی دو کشور در راستای منافع مشترک دو ملت، بییش از پیش تقویت شود.

وی روابط تهران ـ مسقط را در همه حوزه های مورد علاقه رو به توسعه خواند و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به توسعه و تعمیق همکاری ها در همه عرصه ها با عمان به عنوان یک کشور دوست و برادر است.

سفیر جدید پادشاهی عمان نیز با تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور، گفت که عمان مصمم به توسعه همکاری ها با ایران در همه عرصه های مورد علاقه و بویژه اقتصادی است.

ابراهیم بن احمد بن محمد المعینی با اشاره به تاکید سلطان عمان بر اهمیت روابط تهران ـ مسقط، افزود: ایران و عمان عمق استراتژیک یکدیگرند و ما معتقدیم که ایران گنجینه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: روابط ایران و اسپانیا بدون تأثیرپذیری از تحریم های آمریکا تعمیق یابد

رییس جمهور: روابط ایران و اسپانیا بدون تأثیرپذیری از تحریم های آمریکا تعمیق یابد