مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29سياسي

نیروی انتظامی نزدیک ترین مجموعه به دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی است گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به دنبال عمل به وظیفه در قبال قانونگدار و خون شهدا و ایثارگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در دیدار با فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه دوران های پس از انقلاب حضور چشم گیری داشته و در حوزه های مختلف نقش ایفا کرده و این روند تاثیر گذار همچنان ادامه داشته و مردم قدردان این زحمات هستند.

وی با بیان اینکه در کنار دیگر مسئولیت های نیروی انتظامی، بحث ضابطیت مهمترین موضوع ارتباطی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است، افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کنار هم بوده و به دنبال این هستند تا وظیفه ای را که در قبال قانونگدار و خون شهدا و ایثارگران دارند ایفا کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی نزدیکترین مجموعه به دستگاه قضایی است خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مفاسد و پیشگیری از وقوع جرم نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در کنار دستگاه قضایی ایفا میکند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی مخصوصا کلانتری ها پیشانی بحث پیشگیری از وقوع جرم در برخورد با مجرمین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی نزدیک ترین مجموعه به دستگاه قضایی است

نیروی انتظامی نزدیک ترین مجموعه به دستگاه قضایی است